ŞİİRLER İÇİN ELEŞTİRİLER BÖLÜMÜ

Değerli Dostlar!

Bazılarımız, birçok şeyin, yaşamımız içinde kapladığı değeri, ancak zaman geçtikten sonra anlarız. Bu gruptakilerden biri de benim. "Mesela neler?" diye soran olsa saya saya bitiremem. İşte o bitmez tükenmez yanlışlardan biri de lütfedip şiirlerim hakkında; yazıp, söylediğiniz, hatta kasete alıp da bana gönderdiğiniz birçok eleştiriyi iyi muhafaza edememiş olmamdır. 

Sayısını hatırlamıyorum ama çok sayıda eleştiri olduğunu biliyorum. 
Onları buldukça, olumlu ya da olumsuz olmasına bakmadan, eleştiriler için açılmış olan bu bölüme kaydedeceğim. 

Şiirlerimi okuyup da beğenmeyen ya da beğenen, eleştiren ve bu eleştirisini bana kadar göndermek zahmetinde bulunan herkese sonsuz teşekkür ve esenlik dilekleriyle... 

Saygılarımla
Günay Tulun


Büyük Türk şair ve romancısı Sayın "Ayhan Hünalp"in Anılar Canlanırken hakkındaki kritiklerini yazdığı dergilerden "Çağrı Kültür Sanat Bilim" dergisi...  Türkçemizin yaşayan efsanesi Sayın "Feyza Hepçilingirler"in yazdığı ve Cumhuriyet gazetesinin Kitap dergisinde yayınlanan "Anılar Canlanırken"le ilgili eleştiri yazısı...