ALMİLA'YA

Ağustos 1966-KZN
Düşerken gördüğünüz o yıldız, gökten
Gözyaşlarımı sildi, ağlıyordum ben.
Sizi getirdi bana, yalnızdı kalbim.
Yıldızları o an ben, ben böyle sevdim.

Gözyaşlarım çağlarken dururdu yağmur, 
Birleşse sel olacak, aşk bu! Savurur!
O an öyle geldiniz, yalnızdı kalbim.
İşte yıldızları ben, bu yüzden sevdim.

Düşerken gördüğümüz o yıldız gökten,
Gözyaşlarımı sildi, ağlıyordum ben.
Sizi bulmuştum o an, yalnızdı kalbim.
İşte yıldızları çok... Siz'le çok sevdim.






Günay Tulun 
Beste: Mehmet Bülent Davran 
Solist: Ahmet Mücahit Akyunak 
Video Klip: Leyla Ay 
                Stüdyo: Vedat Özkan Turgay 
Kayıt Türü: Demo Şarkı
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Eserler: Anılar Canlanırken I ve II
Yazarlar ve Ozanlar [Gerçeğin Damlaları]
                
play ile ilgili görsel sonucuBİLGİ NOTU: Şarkı formunda, yukarıdaki
ş
iirle güfte arasında, melodik yapı ne-
deniyle küçük değişiklikler yapılmıştır.
 Almila’ya “Tıkla, çal”—>