SENSİZ [Sensizliğin Şarkısı]

Şiir: Haziran 1961 - Beste: Temmuz 1961-KZN
Kuşlar şen, sen şen!.. Ben?.. Perişanım yuvamızda...
Gönül hasretle inler, bu karanlık dünyada...
Kalbim hüsranla dolar, düşünürken hep seni.
Yalvarırım ne olur, gel yanıma, sev beni... 


Sen ki gecelerce sevgilim oldun.
Aylarca, yıllarca hep benim oldun.
Yeşil gözlerini andım da hasretinle ben; 
Sevgili bırakma beni, gel yanıma, gel dedim



Günay Tulun [1946]
Besteciler 
İlk bölüm: Hadimi Soydal Sılay [1944 (?) - 2014 (?)]
İkinci bölüm: Günay Tulun
TSM - Yaz 1961
Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Cep Kitabı: İlk Şiirler [6.1961]
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Bestelerle Güfteler
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Bazı dergiler ve internet siteleri