DEPREM

Gözlerken el ele Samanyolu'nu
Yaşanmış sayardık her şeyi sen'le
O anlar dopdolu, sevgi içinde; 
Gelecek gereksiz sözcüktü sanki... 

Bu güzel gecede koskoca şehir 
Sallandı derinden çığlık çığlığa...
Kalakaldım or'da, tek başıma ben  
Şaşırdım, ne yapsam acaba şimdi? 

Mutlu başlamıştı akşamın vakti 
Aniden kaydı yer, kayboldu evler. 
Savrulan adamız karıştı suya
Çılgınca koştum ben, seni sorarken. 

Art arda sürerken depremin şoku
Sarsıldım derinden, aradım yoktun. 
İniltili feryatlar sarmışken göğü
Bir daha sarsıldım, sen artık yoktun.

Karşıdaki kalenin saat kulesi 
Ve yanaşan gemiden gelen çan sesi 
Seslendi yarısında, bana gecenin  
Gerileyip bıraktım son nefesimi...  

Duygu yüklü gecenin ortasında bir yerde
Uzanırken adımlar dosdoğru sana 
Bekleyen geminin sabırsız kollarına
Koşar gibi atıldım, ellerin tuttu beni... 
Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Cep Kitabı: Günay Tulun - Şiirler
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat

Bazı dergiler ve internet siteleri