GİDİŞ

Her şey bitmişti hani?
Senin için yoktum ben,
Neden geldin yanıma
Gözlerin neden nemli?
Dur, lütfen ağlama!
Anlatacağım.
Bırak, şu suçlamayı
Ben yanlış yapmadım.

Dinle...
Hatırlarsın mutlaka. 
O gün bitti her şey. 
Sakince dinlersen
Hak vereceksin sen de... 

"O gün tuhaftı hâlin,
Yadırgamıştım seni...
Olağan dışı, inanılmaz,
Anlaşılmazdın.
Hele iterken sevgimi
Kapatırken kapıları yüzüme
Acımasızdan da öte
Vicdansızdın."

Sen saygı nedir bilmeyen!
Tutsak olduğunu bilirdim kendine
"Buyum ben dediğinde"
Söyler, anlatamazdım.

Dinlediğin her şarkı kendinle ilgiliyse
Okunacak her roman mutluluğun içinse
Her şiirde yer bulmak senin için bir haksa
Benim işim ne or'da? 

Tam da alışmaya başlarken sana
İnanılmazdı yaptığın!
Sen davranışınla bir bütün
Sen bir bütün, yapmacıksız
Ve ilk kez açık, yalansız...
Gerçek bir nova gibi aniden parladın
Öylesine rahattın, öylesine kaygısız...

İtelerken ruhumu duygusuz bakışlarla
Ne dememi beklerdin?
"Merhaba mı?" sana...

O gün,
İtilirken kapıların ardına,
Uzaklaştırırken sevgimi
Şöyle bakıp aşağılar bir sesle
"Çık!" dedin sen;
Ben gittim!
BİLGİ NOTU:
- Nova: Patlamaları yüzünden önceleri yeni doğmuş olduğu 
sanılan aslında parlaklığı aniden artan, değişen yıldızların adı

Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Bazı dergiler ve internet siteleri