TERÖRİSTİN GÜNLÜĞÜNDEN İNSANLARA ÖVGÜLER (!)

Gebermekmiş isteği tahtakurusu gibi 
Ezilip gitmeliymiş günlerin kollarında
Gebermeyi istermiş anıra, bağıra...
Hem de sıçramadan pire gibi bir 'ki
Onca neymiş yaşamak, Fuzuli'den fuzuli
Her sabah kalktığında silahlara sarılır
Övgüler (!) sıralarmış insana, insanlığa... 
Görsen huşu içinde sanki ermiş mübarek
Kulak verin sesine; gülmeden ürpererek
Tuttuğu günlüğü okumuş birileri
Getirdim önünüze, mutlak bilmeniz gerek.
                                 * * *
"Bu sabah kalktım yine altıma kaçırmışım.
Bir kâbus gördüm gece, ben de bir insanmışım. 
Dinle günlüğüm dinle, bu korkuyla yaşanmaz.
Birkaç insan vurmadan hiçbir işe başlanmaz.
Kene gibi ağır, aksak
Yaşarken sona koşmak
Ne zevk değil mi canım?
İtiraf et be bunak!
Bile bile giderim cehennem denen yere
Patlatırım kendimi, bombalı yeleklerle
Bana yabancı gelir, gerçek dinle insanlık 
Aydınlıktan korkarım, sevgilimdir karanlık.
Bile bile gitmeli cehennem denen yere 
Ve intihar ederken çok insan öldürmeli 
Böylece köşkün olur cehennem çukurunda  
Yanar yine yanarsın ebedi hayatında..."   

"En büyük zevk ıstırap, çekilen acı anlar
En büyük zevktir ölmek, kendini patlatarak
Ben sadist bir yılanım, az akrep, sivrisinek
Ölümü satmalıyım, ölümü isteyerek.
Dostum olmalı benim cehennem zebanisi
Dünyada bulunmayan iblisin en irisi
Sizler de öyle yapın, gelin peşimden hemen
Varsa bir başka arzum, küssün bana iblisler."
                                 * * *
Kulak verin bu sese, silinmesin ömürler
Tedbir alsın insanlık, yok olsun kötülükler
Tuttuğu günlüğe aldırmazsanız eğer
Çare kalmaz, tükenir; övgü olur ölümler.

Günay Tulun 
Yazarlar ve Ozanlar Grubu 
Sessizliğin Sesi Grubu  
Kitap: Anılar Canlanırken I 
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar" 
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle" 
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi 
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat 
Bazı dergiler ve internet siteleri