TUZ EKMEK ve GELECEK

Tuzlu ekmeğimi ıslatırken bir çayla
Perdesiz cam ardında kendimi tanıyorum
Gecenin yarısında köpekleri dinlerken
Yalnızlık denen şeyi daha çok anlıyorum.

Bir tuzdan bir ekmekten bir yudum da çayımdan
İçime sindirdiğim kaybolan ümitler mi?
Bir tatlı bir buruk kalbimdeki acıdan
Aradığım hayatın görüverdim aksini...

Hayat bu, dünya bu, gelecek bunda saklı
Bilmem kaçıncı aşkım kalbimi yaraladı.
Hiç düşünmemişken, dertler bu denli güzel
O var olan gerçekten, aklımda tek bu kaldı.

Hayır hayır ölüm yok, ölüm acılara son.
Ben katlanmak isterim, yalnızlığa severek.
Tenhaca cenazeme bardaklar bando olsun
Bir gün gelip ölürsem, öldüğümü bilmeyerek.
Günay Tulun 
Yazarlar ve Ozanlar Grubu 
Sessizliğin Sesi Grubu  
Kitap: Anılar Canlanırken I 
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar" 
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle" 
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi 
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat 
Bazı dergiler ve internet siteleri

Şiirin Orijinal Hâli