VASİYET

Veremedim sizlere yeterince sevgimi 
Köle gibi koşmaktan boş şeylerin ardından.
Doyamadım sizlere, anlatamam sevgimi,
El salladım yalnızca hayatın arkasından.
Bir gün bensiz mutluluk çalarsa kapınızı
Beklemeden uzanıp, sarılın kaçırmadan
Gözlerinizde yalnız sevgiden ışıklarla 
Tutun o elleri, sımsıkı, bırakmadan. 

Gittiğim gün istemem gözlerinizde yaşlar.
Başınız dimdik dursun, yakışır size vakar.
Cenazem tenha olsun, istemem hiç kimseyi
Mezarımın başında, siz ve en çok üç kişi.
Sahtekârlardan uzak, siz okuyun Kur'an'ı
Şöyle hafif bir sesle, huzur verecek bana
Her şey bittikten sonra, belki ertesi gün
Soranlara söyleyin; "Yolcu ettik babayı"...
Duyurumdur herkese; beni seven, sevmeyen
Bilerek bilmeyerek kalplerini kırdığım
Herkese selam olsun, geçtiyse hakkım, helal
Etmeyenler çıksa da razı olsun "Zül Celâl". 

Vasiyetim bu kadar, birbirinizi sevin
Sevgili yavrularım Kur'anı'mı öğrensin.
Anlatırken geçmişi, ben de varsam içinde
Güzel günleri anın, yüzünüz gülümsesin. 


Günay Tulun 
Yazarlar ve Ozanlar Grubu 
Sessizliğin Sesi Grubu  
Kitap: Anılar Canlanırken I 
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar" 
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle" 
Dergi: Gerçeğin Damlaları 
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi 
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat 
Bazı dergiler ve internet siteleri