29. GÜN


Al, tut ellerimi…
Tut ki;
Özgürlüğümün bu sevinçli gününde,
Paylaşalım sevgiyi…
İnsanca, mutlu…

Eğer efendisiysem kendimin,
Sanma ki kolay oldu.
Yüzyıllar boyu ezdi;
Beni, benim gibiler.
Hiç farkımız da yoktu,
Ben insansam o neydi?
Ben, doğmuş; ölecektim.
Ya o, peki o kimdi?

“… Kim bilir belki yarın,
Belki yarından yakın
Doğacaktı…” mutlaka,
Özgürlüğü insanın!
Ve sonunda mutluluk, bir ekim sabahında
Uzattı ışığını, aydınlandı vatanım.
Egemenlik; kayıtsız, bu milletin hakkıydı.
Son buldu insanıma, baskısı zorbaların.

İşte:
Bu ekim sabahında uzattım ellerimi…
Kula kulluk son buldu, egemen bireyleriz!
Paylaşalım isterim özgürlüğü, sevinci:
Dokuz yüz yirmi üçten, sonsuz ekimlere; biz!..



Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat 
Bazı dergi ve internet siteleri