NEYZEN'LE DÜET

Kızmasın sakın biri, sözüm değmez kimseye;
Okuyunca pes dedim, amma denkmiş bugüne.
Neyzen'den açtım sözü; korkmazmış, pekmiş gözü;
Lafını esirgemez, okşarmış görgüsüzü.
Ne dese büyük usta, onları tutup yazdım.
Alttaki satırlara, "Yorum yok!": Dedim aldım.
Dedim ya aman sakın, alınmasın kimseler;
Meclisten dışarıdır, yazdığım şu cümleler.

KİME SORDUMSA SENİ, DOĞRU CEVAP VERMEDİLER;
KİMİ "ALÇAK", KİMİ "HIRSIZ", KİMİ "DEYYUS!" DEDİLER...
KÜNYENİ ALMAK İÇİN, PARTİYE ETTİM TELEFON:
"BİZDEKİ KAYDA GÖRE, ŞİMDİ O MEBUS" DEDİLER
!

Böyle demiş o usta, onları tutup yazdım.
Üstteki satırları, aslından karıp aldım.
Sözüm meclis dışına, bir amacım yok benim.
Yazmamın nedeniyse şiiri pek beğendim.


Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Bazı dergiler ve internet siteleri