OLSAYDIM

Hükmetmeye alışmış
Bir kral olsaydım ben;
Gözlerine baktıkça
Şaşırarak kendimi,
Gelirse o gün diye
Sevmeni bekleyerek,
Asamı yere vurur,
Derdim ki "Af !", "Sevene"...

Birer düşman olsaydık;

İki ayrı milletten,
Sen muhteşem bir ece,
Ben krallar kralı,
Önünde eğilerek
Ordumu geri yollar,
Kılıcımı verirdim,
"Teslim!" derdim sevinçle.

Bir gök kral olsaydım;

Yabana efelenen,
Kartalların korktuğu,
Özgür, şarkı söyleyen,
Beklemeden girerdim
Görebileyim diye,
Kapısını açtığın
Esaret kafesine.

Bir cin olsaydım eğer;

Görünmeden kimseye,
Nereye gidersen sen
Sevgimle ben, birlikte,
Gezindiğin her yere,
Yüreğimi sererdik,
Dilersen insan olur
Değişirdim elinde.

Bir ölümsüz olsaydım;

Ne derse mutlak olan,
Fanileri yaşatan,
Evrene hayat saçan.
Gözlerime bakıp da
Sevdiğini söylesen,
Sonsuzluğu bırakır,
Yok olurdum seninle.
Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Bazı dergiler ve internet siteleri