SORARLARSA SEVGİYİ, BENİ ANLAT ONLARA

Sevgi nedir bilir misin?
Söyleyebilir misin sorsalar?
Satırlara döker de
Yazar mısın evreni?
Anlatabilir misin mısralarda
Yaşatabilir misin sevgiyi?
Sen; sevgi nedir bilir misin,
Bilir misin sevgimi?

Nedir sevgi bilir misin?
Karşılıksız koşmak ona...
Gözlerinde yansıtırken,
Katlanmak onsuzluğa…

Nedir sevgi bilir misin?
Işık saçmak yarına...
Almadan verebilmek,
Güven olmak adınla...

Sevgi; yorulunca döşek,
Gerekince destek olmak,
Acılarla dolduğunda,
Yastık olmak başına...

Gözlerin görmese hiç, gözlerin olamam mı?
Ellerin tutmasa hiç, ellerin olamam mı?
İsterse bedenin kolsuz bacaksız olsun.
Seni saran kollarım, sana kol olamaz mı?
Gideceğin her yere bacaklarım taşımaz,
Atacağın adımlar benimle olamaz mı?

Sevgi budur, işte bu; sevgi benim karşında,
Uzanıp da tutuver, sevgi ben'le yanında...
Sendeki eksikleri görmemi istemezsen;
Atarım gözlerimi, atarım ellerimi.
Yine de yetmez dersen, her şeyim senin olsun.
Ben sevgiyim, sevgi ben, beni anlat sorana…

Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Bazı dergiler ve internet siteleri