YARINLARA BIRAKSAM


İTHAF: Milletten aldığı vekâleti para karşılığı satan politikacılara, benden sonra tufan diyebilen köle ruhlu yöneticilere ve iş adamı kılıklı, açgözlü insan taklitlerine...

Bir dağım olsa benim
Yeşillikler içinde;
Yamaçlarında gezen
Hayvanlar dostum olsa.
Bir ovam olsa benim
Yemyeşil çayırlarla;
Güreş tutsam üstünde
Otlayan kuzularla.
Bir bahçem olsa benim
Çiçeklerle bezesem,
Ağaçlarında uçsam,
İpten salıncaklarla.
Bir gölüm olsa benim
Masmavi, pırıl pırıl;
Yüzsem temizliğinde
Suları yara yara.
Irmağım olsa benim,
Çağlasa şarkılarla;
İçebilsem suyunu
Kanmadan avuçlarla.
Denizim olsa benim;
Okyanusa açılan,
Korkmadan kulaçlasam
Dokunsam balığına.
Bir dünyam olsa benim
Yeşil, temiz, masmavi
İnsanlardan korusam
Bıraksam yarınlara…
Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
    Dergi: Gerçeğin Damlaları
Dergi: Mavi 
Dergi: Bülten
Dergi: Haber
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Çevresel Şiirler Antolojisi 
Bazı dergi ve internet siteleri