DÖNER MİSİN GERİYE

Bir kuş olsaydım eğer; uçup yanına konar,
Gecelere renk veren saçlarını severdim.
Denizleri gökleri bir çırpıda aşarak, 
Seni benden ayıran düşleri yok sayarak, 
Arkanda bıraktığın sevginin izleriyle 
Sevgilim, aşkım benim, arar bulurdum seni. 
Saatler, çalışırken tükenen yüreğimle 
Günler, yüzyıllara eş ağıtlar bestelerken
Şarkılar, kâbus gibi içimde dans ederken
Sevgilim, aşkım benim, alır gelirdim seni.

Senden uzak kalmak mı? Söyleme, büyük yalan!
Seni uzak tutmak mı? İnanma, o da yalan!
Seni saran gözlerim,dikkat edersen eğer;
Yalnız sen'le ışıldar, Seni sarmalar her an.. 

Gecelere renk veren saçlarını okşasam, 
Sevgi sözcüklerinden şarkılar yazıp sunsam, 
Sevgimi buketleyip şiirlerle bezesem, 
Sen de sel olup akar, döner misin geriye? 



Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Cep Kitabı: Günay Tulun - İlk Şiirlerim
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Ayrıca: Bazı dergiler ve internet siteleri