GİDİYORUM

Her yanlışım için
Özür dilerim senden, 
İlk günümüzden beri
Kırdığım kalbin için. 

Kabul etmesen de sen, 
Çevirsen de geriye, 
Bak, yine de ben senden 
Özürler diliyorum. 
Belki kabul edersin, 
Etmeyeceksin belki; 
Haberim olmayacak 
Gittiğim için, şimdi...


Olmaz, yapmam geçmişte kaçtığın gibi senin. 

Hani hiç ses etmeden, sessizce gitmiştin ya, 
Çok sonraları alaycı bir kart atmıştın,  
Hani gelen o kartta soyadın farklıydı ya... 
Benden bekleme sakın,
Alaycı hâl, sen gibi; 

Haber veriyorum, bak;
Dön yüzünü, duy beni...


"Ayrılık vakti geldi 

Aşka, sevgiye, sana; 
Şimdi veda zamanı,
Gidiyorum! Elveda!


Onca sözden sonra durmam imkânsız zaten. 

Artık bir şey söylemem, yazamam da sana ben.
Üzdün dedin dün gece, oysa üzdüğün bendim; 
Sesini yükseltirken, bir buzdağı gibiydin. 

Sakın çağırma beni
Dayanamam gelirim.
Biliyorsun zaafım,
Bal elası gözlerin... 


Geçmişte yaşattığın her şey için sevginle 

Teşekkürler ediyor, gidiyorum bu gece...



Günay Tulun